Chyba #100
V nastavení si změňte Typ připojení (Connection type) ze Socket na Http.
Vypněte v nastavení programu Bezpečné přihlášení
Chyba #110
Již jste připojeni přes jiného ICQ klienta.
Chyba #111
Špatné heslo k ICQ účtu. Vyzkoušejte následující:
- Zkontrolujte, že zadáváte správné heslo
- Zkontrolujte, že vám například telefon automaticky nezadává první písmeno velké, popřípadě že nemáte zapnutou v Jimmovi funkci „Abc“, která velké písmeno na začátek věty přidává.
- Při přihlašování se bere v potaz pouze prvních 8 znaků z hesla, pokud máte delší, zadejte jen oněch prvních 8 znaků, případně si heslo změňte pomocí oficiálního ICQ klienta, klienta Adium či Mirandy.
- Zkontrolujte, že zadáváte správně své UIN číslo, heslo může být v pořádku
- Zkuste vypnout či zapnout funkci „Bezpečné přihlášení“
Chyba #112
Nevěrohodný UIN (číslo ICQ) nová registrace na icq.
Chyba #114
Pokud se budete z jakéhokoliv důvodu pokoušet připojovat v krátkých intervalech, tak ICQ server vaše UIN zablokuje na 10–20 minut. Připojte se později, mezitím to nezkoušejte.
Chyba #115
Chyba při načítání seznamů kontaktů.
Chyba #116
Pokud jste offline a někdo Vám pošle velký soubor nebo zprávu, tak se tato zpráva uloží na serveru ICQ. Při přihlášení se Vám server snaží tuto zprávu doručit a při tomto pokusu se může objevit tato chyba. Přihlaste se k síti jiným klientem, kde se to zdaří a kde zprávu převezmete. Pak můžete pokračovat v používání Jimma.
Chyba #117
Nevyplněno jméno nebo heslo.
Chyba #118 – No response from server
Toto je úplně nejčastější chyba, ale nejedná se o chybu v programu Jimm, nýbrž v nastavení vašeho telefonu, Jimm se nedokáže připojit za použití současných nastavení k ICQ serverům.
Zkontrolujte zda přístupový bod, přes který se Jimm připojuje, obsahuje správnou adresu připojení
- O2
Tarifní zákazníci – internet
GO zákazníci – gointernet - T-MOBILE
Tarifní i Twist zákazníci – internet.t-mobile.cz - Vodafone
Tarifní zákazníci – internet
Karta – ointernet
Případně si z webu vašeho operátora nechte zaslat konfigurační SMS do vašeho telefonu, často to pomůže.
V nastavení programu vyzkoušejte vypnout/zapnout volby Stínové připojení a Asynchronní přenos.
V nastavení programu zkuste změnit Typ připojení (Connection type) ze Socket na Http a pak zase zpět.
Může být přetížený server
Chyba #120.1 – An I/O error occured
Aplikace se nemůže připojit do sítě. Nejspíš máte špatně nastavený datový profil, musí být určitě Internet GPRS a ne WAP. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.
Chyba #121
Aplikace se nemůže připojit do sítě. Nejspíš máte špatně nastavený datový profil, musí být určitě Internet GPRS a ne WAP. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.
Chyba #123
Spojení nemůže být navázáno, zkuste to později.
Chyba #125
Aplikace se nemůže připojit do sítě. Špatně nastaven datový profil musí byt Internet GPRS ne wap. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.
Chyba #135.1
Zapněte v nastavení programu Bezpečné přihlášení
základ zpracoval Lukáš SAKULPOL