Chybová hlášení

Chyba #100

V nastavení si změňte Typ připojení (Connection type) ze Socket na Http.
Vypněte v nastavení programu Bezpečné přihlášení

Chyba #110

Již jste připojeni přes jiného ICQ klienta.

Chyba #111

Špatné heslo k ICQ účtu. Vyzkoušejte následující:

  • Zkontrolujte, že zadáváte správné heslo
  • Zkontrolujte, že vám například telefon automaticky nezadává první písmeno velké, popřípadě že nemáte zapnutou v Jimmovi funkci „Abc“, která velké písmeno na začátek věty přidává.
  • Při přihlašování se bere v potaz pouze prvních 8 znaků z hesla, pokud máte delší, zadejte jen oněch prvních 8 znaků, případně si heslo změňte pomocí oficiálního ICQ klienta, klienta Adium či Mirandy.
  • Zkontrolujte, že zadáváte správně své UIN číslo, heslo může být v pořádku
  • Zkuste vypnout či zapnout funkci „Bezpečné přihlášení“

Chyba #112

Nevěrohodný UIN (číslo ICQ) nová registrace na icq.

Chyba #114

Pokud se budete z jakéhokoliv důvodu pokoušet připojovat v krátkých intervalech, tak ICQ server vaše UIN zablokuje na 10–20 minut. Připojte se později, mezitím to nezkoušejte.

Chyba #115

Chyba při načítání seznamů kontaktů.

Chyba #116

Pokud jste offline a někdo Vám pošle velký soubor nebo zprávu, tak se tato zpráva uloží na serveru ICQ. Při přihlášení se Vám server snaží tuto zprávu doručit a při tomto pokusu se může objevit tato chyba. Přihlaste se k síti jiným klientem, kde se to zdaří a kde zprávu převezmete. Pak můžete pokračovat v používání Jimma.

Chyba #117

Nevyplněno jméno nebo heslo.

Chyba #118 – No response from server

Toto je úplně nejčastější chyba, ale nejedná se o chybu v programu Jimm, nýbrž v nastavení vašeho telefonu, Jimm se nedokáže připojit za použití současných nastavení k ICQ serverům.

Zkontrolujte zda přístupový bod, přes který se Jimm připojuje, obsahuje správnou adresu připojení

  • O2
    Tarifní zákazníci – internet
    GO zákazníci – gointernet
  • T-MOBILE
    Tarifní i Twist zákazníci – internet.t-mobile.cz
  • Vodafone
    Tarifní zákazníci – internet
    Karta – ointernet

Případně si z webu vašeho operátora nechte zaslat konfigurační SMS do vašeho telefonu, často to pomůže.
V nastavení programu vyzkoušejte vypnout/zapnout volby Stínové připojení a Asynchronní přenos.
V nastavení programu zkuste změnit Typ připojení (Connection type) ze Socket na Http a pak zase zpět.
Může být přetížený server

Chyba #120.1 – An I/O error occured

Aplikace se nemůže připojit do sítě. Nejspíš máte špatně nastavený datový profil, musí být určitě Internet GPRS a ne WAP. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.

Chyba #121

Aplikace se nemůže připojit do sítě. Nejspíš máte špatně nastavený datový profil, musí být určitě Internet GPRS a ne WAP. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.

Chyba #123

Spojení nemůže být navázáno, zkuste to později.

Chyba #125

Aplikace se nemůže připojit do sítě. Špatně nastaven datový profil musí byt Internet GPRS ne wap. Zkontrolujte nastavení Jimma a datový profil, stejně jako u chyby #118.

Chyba #135.1

Zapněte v nastavení programu Bezpečné přihlášení

základ zpracoval Lukáš SAKULPOL